söndagsångest

Den här berömda söndagsångesten är och hälsar på idag! Usch, den gillar vi inte. Känner mig seg och trött på skolan, så skulle kunna lägga mig ner och sova bort de sista veckorna tills avslutningen, men icke icke. Bara att pallra sig upp på morgonen, och dra sig iväg till skolan. Bläää...
Inte många veckor kvar nu. Går måndag, tisdag och onsdag den här veckan, sen ledig fram till nästa måndag. Går tisdag-fredag den veckan och veckan efter det på onsdagen slutar vi!
Ska bli så skönt, lämna skolan och byta umgänge. Jag längtar, ja!

Kom hem till min pappa för ett tag sen, har inte varit här på typ 2 veckor kanske? Så stannar här till typ torsdag eller nåt, sen åker jag till mamma då jag ska vara barnvakt åt småbrosorna.
På onsdag blir det kanske att dra iväg med klassen och hitta på något. Det är halvt bestämt typ verkar det som, och typ ingen vet så mycket mer än vart vi ska vara? Haha, bra planerat. Sen är det ju våran klass vi pratar om och vi kan inte komma överrens om nåt. Vi skulle beställa skoltröjor och det slutade med att jag och några få tjejer beställde med tryck på för de andra velade fram och tillbaka... Hahaha. Som sagt, skönt att lämna skolan och dää.

Vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0