fredag ♥

Hej på er fina ni!
Så kul att se att statistiken bara stiger här på bloggen, fast jag inte bloggat så mycket nu.
Fick hem datorn igår kväll men så var jag med min fina vän Lisa och vi tillbringade tiden för mesta dels ute. Var i stallet, drog till höskullen och sen blev det käk, sen drog vi ut igen på en långpromenad bort till ett annat stall och kolla på fölisar! Med fick min finaste vovve följa med.
Hade iaf en toppen dag igår!
Vad hade ni för er? :)

Idag är det fredag, den 13:e.
Har inte tänkt på det alls, fram tills nu då det står på facebook på alla statusar så nu har jag inte missat det.
Hade tänkt ta en lugn kväll idag, och bara slappa. Ska nog bege mig ut på en promenad senare idag oxå.
Vad ska ni göra?

Imorgon ska jag åka och titta på Tony Hawk eller hur han nu stavas...
Han är iaf världens bästa skejtare så det blir väl en upplevelse!
Någon mer som ska åka och titta?
Tänkte iaf slänga upp lite bilder från igår.
Tyvärr ville inte Lisa vara med på någon bild, så det får bli bilder på mig, hunden och hästisar :).

 

Min fina hund, Quita



En rätt suddig bild, men ååååh vad jag älskar dig min finaste!

Var ju och kollade på några hästar, som fått föl oxå, åh gud vad söta!
Justä, alla bilder är tagna med mobilen, så ni får stå ut med lite dålig kvalité ;)


 

 

 




När vi kom hem efter våran promenad så satte vi oss ute på altanen och då kom den här lillen på besök...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu är veckans blogg avgjord! Men om det inte blev du, så skulle det var jätte kul om du ville anmäla dig till nästa veckans blogg!:)

Ha det bra!

2011-05-15 @ 15:00:31
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack så mycket!:)

2011-05-16 @ 20:03:03
URL: http://amandaahlenius.blogg.se/
Postat av: ROXANNA - kamp efter cancern

Lite bättre iallfall.. :/



fina bilder du har lagt upp :)

2011-05-26 @ 17:19:41
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0