Elaka otäcka monster...

..cancermonstret ni vet?
I familjer, varje dag kommer det elaka monstret på besök hos. Barn som gamla.
Det är så hemskt.
Jag läser ofta bloggar om just, cancer. Fråga mig inte varför, jag hara bara fastnat vid det. Jag lider så otroligt mycket med de. Vill kunna hjälpa, vill kunna vara med och rädda liv och det kan vi ALLA!

Det finns många som har insamling, till tex barncancerfonden eller cancerfonden överhuvudtaget.
Har ni sett reklamen som gått på tv? Vet inte om den går nu längre, men den när det är 4 stolar. 3 av de sitter det barn på, en stol är tom. Cancermonstret kom på besök hos alla 4, men hos en tog cancern över.

I förra inlägget länkade jag till Roxanna's blogg, och även till hennes insamling. 
För 50 spänn kan man käka på donken, men du kan oxå vara med och rädda liv... 




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0