Godmorgon...eller?

Godmorgon, eller godförmiddag!
Vad säger man såhär dags? Jaja, kvittar!

Inget happy väder idag inte, mulet och tråkigt. Men det är ett plus idag, för jag hade tänkt fixa lite här hemma och det behövs en rejäl städning i min garderob! Måste egentligen städa hela rummet idag, men det är ju en annan femma ;).

Så, vad har hänt sen sist? Jo, jag har tillbringat två nätter hos min fina Nathalie. Hon har varit i underbara Thailand i typ 2 veckor och hon kom hem med en jätte söt Lacoste klänning åt mig! Tack stumpan, den lär komma till väl användning i sommar!
Men var har vi gjort hos henne då? Hmm.. vi har badat i deras underbara pool, 28 grader, härligt! Sen har Nathalie ridit på Abbe, så jag har suttit och kollat på. Vi har åkt till Nathalies syster Katjas nya häst, Nanuck. Katja red, sen skulle hon skritta av honom så hon red ut, så fick jag skritta tillbaka! Åh vad jag saknar det här med häst. Inte bara att rida utan allt runt om, mocka, fodra, in-utsläpp och såklart ridningen oxå!
Ska nog tjata lite här hemma...;)

Men sen har vi varit hurtiga och cyklat in till IKANO igår, OCH i förrgår! Duktig Ellie, duktig!
Köpte lite gott gott, och sen hyrde vi 5 filmer! Alla twillight, Systrarna i jeans andra sommaren och Dear John!
Mysigt mysigt! Sen igår åkte jag hem. Var på IKANO på förmiddagen då vi cykla dit, och på eftermiddagen GICK jag dit och skulle möta upp pappa och Ullis så gick vi där och tog en fika och gick runt och kika lite. Fick även pussa lite på mina älskade småbröder! Sen åkte jag hem till pappa och kollade läget lite, käka mat tsm med de, sen skjutsa de hem mig till mor igen, och nu är jag här!

Har tänkt om man kanske skulle köra dagens blogg, låter det som en bra idé?
Skriv i en kommentar här under om ni vill ha det så ser jag till att det blir av idag!

Laddar upp lite bilder senare idag...







Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kan bli riktigt kul med Dagens blogg-tävlingar. Jag hade någonting liknande förut, och man kan verkligen stöta på ett par roliga bloggar som man annars inte skulle ha lagt märke till :)



sv. Tack! :)

2011-07-06 @ 12:41:52
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en otroligt fin dag i sommarvärmen! :)

2011-07-06 @ 14:11:30
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja.. det är super kul med dagens blogg tävlingar <3

2011-07-06 @ 14:28:27
URL: http://mlajg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0