Back on track!

Jag som skulle bloggat här om dagen om vad som hänt så gick inte internet igång på min dator, skit oxå. Men nu är jag tillbaka!

Igår åkte jag och mamma till våra vänner och badade i deras nya stora härliga varma pool! 28,5 grader, det satt som en hand i handsken då vi svettas som bara den.
Tyvärr har jag inga bilder på det nu, då min mamma har med sig kameran var hon än nu befinner sig och alla bilder ligger där i. Menmen, det har ju som sagt var, varit fullt upp i mitt liv fram tills nu. Jag har haft avslutningsmiddag tillsammans med alla 9or på min föredetta skola som jag nu så fint kan säga ;)


Min fina Lii & jag


Har ingen bild på varmrätten men det var
potatisgratäng med kyklinglårfilé (tror jag)
Efterätt var pannacotta!


Jag & mina fina flickor Janina & Lisa



Avslutar den dagen med en bild på mig!


Sen har jag slutat 9an, men de bilderna har inte jag utan min mor på datorn, så innan jag kan lägga upp de här så får hon skicka de.
Men jag har varit på min fina lillebrors avslutning, och han slutade 3an!


Kyrkan, ( har ingen bild på huvudpersonen själv)



Outfiten för avslutningskvällen för brorsan!
!

Nåå, vad har mer hänt? Jo världens bästa Nadja & hennes pojkvän Rikard, har fått en son, Julian!
Välkommen till världen du lilla prins ♥

Jag har varit på tropikariumet, varit på Liseberg, haft min fina kusin på besök, åkte till stan med småbrorsorna och kusinen, varit ute och ätit med Lii, firat midsommar med fina människor och bara njutit av att vara ledig!

Gick in på sidan där man sökte till gymnasiumet för att se om jag kommit in, och vet ni?!
JAG HAR KOMMIT IN PÅ OMVÅRDNADSPROGRAMMET!
Jag är såååå lycklig och såååå stolt över mig själv, att jag tog mig till slutet och fixade allt till slut, go Ellie!

Nu ska jag fixa lite med en annan dator, och avinstallera en massa onödig skit så den fungerar bättre, vad ska ni göra idag?

Börjar med listan senare...

 


Kommentarer
Postat av: S A N D R A

oj vilka fina bilder :)

2011-07-01 @ 14:38:32
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0